REZERWACJE USŁUG W GLAMOUR DAY SPA
1. Glamour Day Spa oferuje następujące możliwości rezerwacji:
2. Jeśli klient nie przyszedł na planowany zabieg w umówionym terminie lub nie poinformował o tym fakcie na co najmniej 24h przed planowanym zabiegiem, Glamour Day Spa umawijąc na kolejny zabieg może prosić o dokonanie zadatku przed umówieniem nowej wizyty. W przypadku posiadania bonu podarunkowego, należy zapoznać się z regulaminem bonów podarunkowych.
3. Na zabieg klient przychodzi punktualnie. W przypadku spóźnienia się na umówiony termin, Glamour Day Spa zastrzega sobie prawo skrócenia czasu zabiegu o czas spóźnienia, jeśli nie będzie możliwości wydłużenia ze względu na następne zapisy.
4. W przypadku opóźnienia leżącego po stronie Glamour Day Spa, czas zabiegu nie zostaje skórcony.
5. Glamour Day Spa zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wizyty. Wówczas zostaje zaproponowany najszybszy i najbardziej dogodny termin dla klienta.
6. W przypadku rezerwacji usług dla dwóch lub więcej osób oraz klientów korzystających pierwszy raz z usług, Glamour Day Spa prosi o dokonanie wpłaty zadatku na poczet wizyty w kwocie 40 zł za każdą godzinę zarezerwowanej usługi. Zadatek należy wpłacić osobiście w Glamour Day Spa ul. Kozielska 80 w Gliwicach lub na konto bankowe 83 1050 1298 1000 0092 0894 0024, co najmniej 48h przed planowaną wizytą. Zadatek przepada w momencie nie odbycia wizyty w Glamour Day Spa.
7. Jeśli klient, co najmniej dwukrotnie odwołał zabieg bez zachowania 24 godzin anulacji, wówczas Glamour Day Spa rezerwując kolejną wizytę ma prawo prosić o zadatek w wysokości co najmniej 50% umawianej wziyty.
8. Każdy zadatek winien znaleźć się na koncie na 48 godzin przed planowaną wizytą. W przypadku braku zadatku, system automatycznie anuluje wizytę, a zwolnione godziny będą dostepne dla innych klientów.
9. Jeśli klient odwołuje wizytę z zachowaniem czasu anulacji, a wcześniej dokonał wpłaty zadatku, wówczas zostaje on zwrócony w sposób, w jaki została dokonana płatność. Na prośbę klienta wpłacony zadatek może pozostać na saldzie klienta do późniejszego wykorzystania.
10. Jeśli wizyta odbędzie się w umówionym terminie, to cena usługi zostaje pomniejszona o wartość zadatku.